czwartek, 26 grudnia 2013

✧ Potrójny przełom? ✧

Dzisiejszy artykuł będzie poświęcony nagłówkowi stworzonemu przez osobę dobrze 
wszystkim znaną i cenioną, która zawsze stara się do swojej grafiki wprowadzić coś nowego, niepowtarzalnego. W pewnym sensie kreuje ona graficzne trendy i stanowczo nie jest początkującym ''pseudo-grafikiem''.  Ostatnimi czasy możemy niestety podziwiać coraz mniej jej prac.




Czyta ktoś jeszcze Uzależnionych od Stardoll? Pytanie może wydawać się trochę głupie, bo każdy wie,
 że ten blog to totalne dno i tylko jarus55 się tam udziela. Niestety, jak to się mówi ''klient nasz pan''
i tak oto Uzależnieni mają nowy nagłówek stworzony przez wieczko6. Grafikę tą ośmielamy się określić jako potrójny przełom. Dlaczego potrójny? Składa się ona z trzech części, wyświetlanych na podobnej zasadzie, co slajdy na głównej stronie Stardoll po zalogowaniu się. Dodatkowo na każdym obrazku pada śnieg. Czegoś takiego jeszcze nie było, wielki plus dla Marty za pomysłowość! Szkoda, że sam blog nie jest tak dobry jak zdobiąca go grafika...


♡ Jamie: Wchodząc na tego bloga akurat chwilę po zmienieniu layoutu strony nie spodziewałem się takiego widoku! Jest pięknie :) Pełen profesjonalizm, jak przystało na Martę. Po prostu kocham te włosy! Na każdym z obrazków perfekcyjnie się prezentują, naprawdę, ale to naprawdę wielkie WOOOW! Oficjalnie muszę podkreślić, że doceniam sposób wykonania grafiki. Czuć ten stardollowy klimat, dzisiejsze prace grafików mijają się szerokim łukiem z pojęciem "stardollowa grafika". W którym momencie rozmazana Kate Moss czy inna modelka ma związek z lalkami? Tego nie wie nikt. Nagłówek oceniam na 9,5/10 (minusik za twarz).

♡ Lolins: Jamie podesłał mi link do bloga zaraz po zmienieniu wyglądu i muszę przyznać, że było to dla mnie zupełne zaskoczenie! Nie sądziłam, że ujrzę coś takiego. Jak chcecie zabłysnąć w oczach Lolins, to podrzućcie jej coś animowanego - sukces gwarantowany. Najbardziej podoba mi się pierwszy obrazek, jest świetny, zwłaszcza włosy. Drugi niestety już tak do mnie nie przemawia.. odrzuca mnie ubiór lalki - kompletnie nie mój styl, brakuje mi jakiegoś urozmaicenia. Liczyłam na ciekawe detale, a tu jest ich brak. Trochę zbyt prosto. Myślę, że gdyby doll była ubrana w futerko wyglądałoby to dużo lepiej. Daję 8,5/10.

Średnia ocena nagłówka to
9/10

Buziaki, Lolins & Jamie ♡

92 komentarze:

  1. Wieczko zasłużyła na tą ocenę ! Grafika jest cudna. Nie podejrzewałam, że w tym poście ją ocenicie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się większej krytyki, szczególnie stroju, no ale wieczko jest klasą samą w sobie. Mimo wszystko nagłówek jest świetny, ostatnia część urzekła mnie najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę przyznać, że nie jestem fanką stroju. Kompletnie nie moja bajka - ani sposób cieniowania, ani dobór ubrań.

      Lolins ♡

      Usuń
  3. Również nie podejrzewałam, że znajdzie się tu wieczko. Przyznaję, że jest to grafika w pełni stardollowa, za co wielki plus. Wieczko nigdy nie przestanie nas zaskakiwać.
    A co do posta to wszystko napisane zwięźle, na temat. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kogo obstawialiście, że ujrzycie w poście?
      Dużo lepiej nam się pisze w nocy i nie mogliśmy się powstrzymać od oceny tej pracy! Cieszymy się, że się podoba.

      Lolins & Jamie ♡

      Usuń
    2. Sama nie wiem. Najbardziej obstawiałam chyba Lilianę.

      Usuń
    3. Tej pani w naszej karierze jeszcze nie zabraknie :)

      Jamie ♡

      Usuń
    4. Hmm... paula? co ty tu robisz? chcesz się podlizac wieczko i zrobic z niej sponsora? ten twoj snat jest zalosny i wszyscy co tam sie zglosili... banda debili a nagroda pewnie znowu bedzie do dupy.

      Usuń
  4. Ja tak samo się Marty tu nie spodziewałem. Obstawiam, że ocenicie grafikę liliany lub którąś grafikę z ankiety na ocomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka z głowy dla Marty *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mnie rozśmieszyłyście tym zdaniem: " ten blog to totalne dno i tylko jarus55 się tam udziela."
    Uwaga! Mamy nadal stałych czytelników i radziłabym przed opublikowaniem każdego postu sprawdzić czy informacje, które w nim się znajdują są rzeczywiście słuszne, bo to świadczy tylko o profesjonaliźmie oraz o szacunku do czytelnika. Możecie przejrzeć posty i zobaczyć ile z nich jest komentarzy innych a ile Piotrusia ;), dziękuję za uwagę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy szacunek do czytelników, jednak z tego co nam wiadomo to Ty jednym z nich nie jesteś? ;) Może i stałych bywalców macie, tylko ilu w porównaniu do tego, co było za czasów i_am_collector, hmm?

      *rozśmieszyliście
      Radzilibyśmy przed napisaniem jakiegokolwiek komentarza sprawdzić, czy informacje, które w nim się znajdują są rzeczywiście słuszne.
      Ten blog jest o grafice, a nie zauważyliśmy by twój komentarz w jakimkolwiek stopniu dotyczył grafiki lub wyrażonej przez nas opinii na jej temat.

      Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za wizytę,
      Lolins & Jamie ♡

      Usuń
    2. Mam prawo skomentować coś co znalazło się w poście a o grafice nie jest, zacytowałam tylko Waszą wypowiedź.

      Jeśli czytelnicy mogą publikować komentarze, które są tylko związane z grafiką to dlaczego w postach są pisane zdania o innej treści- ich nie mamy prawa oceniać?

      Co rozumiesz przez słowo "czytelnik", dla mnie jest to osoba, która czyta posty znajdujące się na blogu, dlaczego twierdzisz, że któregoś z nich nie przeczytałam? Chociażby tego.

      Masz rację, za czasów Gosi było więcej czytelników, ale nie wiem jakie widzisz powiązanie do całej sprawy? W mojej wypowiedzi nawiązałam do tego, że napisałaś iż TYLKO Piotruś komentuje, co jest wyssane z palca, tak, on również komentuje, ale są osoby które piszą więcej komentarzy niż on, dlatego nadal śmiem twierdzić, że mój poprzedni komentarz jest zgodny z prawdą.

      *Dodam jeszcze tylko, że ważne jest pisanie postów zgodnych z prawdą, jeśli one dotyczą mojej osoby to mam prawo się upomnieć o niezgodność faktów.

      Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
    3. Nie możecie mówić na niego Piotr? Tylko "Piotruś". Co ty... kolejny gej? Może go kochasz?

      Usuń
    4. Nie, nie gej, po pierwsze jestem dziewczyną, a po drugie to mój przyjaciel i mi pozwolił na to ;).

      Usuń
    5. to jestes modnym dziewczyna
      a jak chlopacy mowia do piotra piotruś... lol to geje są i transwestyci chyba bo sie w sukienki ubierają jak piotrus
      musialabym upasc na glowe zeby powiedziec do tego gej piotrus...

      Usuń
    6. Z tego co ja wiem, to raczej Marcin się ubierał w sukienki.

      Usuń
    7. Kto to marcin? co to za jeden?

      Usuń
    8. 19magda96

      Usuń
  7. Ach, czuję się wyróżniony... :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś gejem i jarasz się jak jarus

      Usuń
    2. A to akurat prawda. brawo dla anonima powyzej. tez uwazam ze piotrek to pedal

      Usuń
    3. Jaruś jest taaaaaaaaki słodki! ♥♥♥

      Usuń
    4. Szkoda, że nie potraficie tego bez anonima powiedzieć :)

      Usuń
    5. Piotrek to mój przyszły mąż <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

      Usuń
    6. HAHAHAHAHHAHAHAHA LEŻE I NIE WSTAJE XD

      Usuń
    7. piotrek to pedał

      Usuń
    8. O ile wiem ten blog miał służyć do konstruktywnej krytyki, a nie do obrażania, a już tym bardziej z anonima :)

      Usuń
    9. Jestes lesba

      Usuń
    10. O jak miło, że znasz moją orientację lepiej ode mnie :) Ale powiem szczerze, że ktoś kto pisze z anonima jest dla mnie nikim. Tchórzy nie uznaję na tym świecie :)

      Usuń
    11. Krytyką się zajmujemy, na komentarze jednak wpływu nie mamy.

      Lolins & Jamie ♡

      Usuń
    12. Magdusia nie przejmuj się, widać że piszą to zdesperowane bachory a do tego tchórzliwe. :)))

      Usuń
    13. kochasz piotrka i boisz sie mu o tym powiedziec... to ty pisalas pewnie ze piotrek to twoj mąż przyszły albo ze jarus slodki lol lesbo idz stad nie chcemy cie tu :*

      Usuń
    14. Ale ja się nie przejmuję, bo nie mam do tego żadnych podstaw :) Jak już powiedziałam wyżej, osoby piszące z anonima są dla mnie nikim, bo ukrywają swoją tożsamość

      Usuń
    15. Jak już mówiliśmy - WSZYSTKO MA SWÓJ UMIAR. Jeśli nie potraficie korzystać z opcji anonimowego komentowania, to możliwość ta nie będzie aktywna nawet podczas weekendów.

      Skupcie się prosimy na grafice :)
      Lolins ♡

      Usuń
    16. ty tez ukrywalas tozsamosc jak pisalas ze jarus jest slodki

      Usuń
    17. HAHA ;D
      Piotruś jest mój, ciekawa rozmowa wynikła XD

      Usuń
    18. To ja napisałam komentarz o przyszłym mężu, nie Magdusia.

      Tajemnicza wielbicielka

      Usuń
    19. No pewnie Anonimku. Już mu nawet pocztą pierścionek wysłałam. Widać, że nie jesteś doinformowany :) Ach i nie myśl, że bezkarny jesteś w necie, bo nie jeden już się na tym przejechał :) Też Was kocham i zostanę tu na zawsze :*

      Usuń
    20. ok... modnykotek jest gejem i kocha piotrka... przepraszam... piotrusia
      a grafika wieczko jest no moze moze moglo byc lepiej

      Usuń
    21. Hahah, gejem? Tak, wolę facetów i tak kocham Piotrusia, coś jeszcze? :D

      Usuń
    22. jestes homoniewiadomo...

      Usuń
    23. I co jeszcze ciekawego powiecie?

      Usuń
    24. ze jestes pedal i cos jeszcze... modnykotek cie kocha a to nie jest dziewczyna

      Usuń
    25. a piotrus to gej

      Usuń
  8. te kurwy wlaczyly moderka komow na chwile... one sa zalosne... musialabym upasc zeby byc tak glupia jak one... piotrus to gej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice nauczyli Cię tylko używać łaciny kuchennej? :) Już upadłaś niżej niż ktokolwiek inny, bo nawet do własnej tożsamości nie umiesz się przyznać :)

      Usuń
    2. ja nie mowie po lacinie a to pewnie ty jestes jedna z tych kurw i tez jestes pedal

      Usuń
    3. A czytałeś/aś kiedykolwiek definicję tych dwóch słów? Bo jeżeli nie to stul ryjek i dobranoc. Ach i poczytaj definicję słowa: zniesławienie, bo może Ci się niedługo przydać :)

      Usuń
    4. jestes lesba

      Usuń
  9. te kurwy pisza tera zeby je wyzywac jak juz ale nie sie bie nawzajem a dalje pisza zebysmy sie wyzywali do woli... co to za kurwy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto uważa, że "piotruś" to pedalek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piotrek ma chlopaka, zazdroscicie?

      Usuń
    2. wszyscy chłopacy na stardoll to pedalky
      jarus, marcel, marcin.....................................

      Usuń
    3. wiktor, adrian, artur, maciek, łukasz.............

      Usuń
    4. Aj Anonimki, po co Wam to? Jeden telefon do wujka i możecie przestać być anonimowi w parę minut :) A ile później ciągania za to wszystko i wgl. Do tego rodzice nie będą zadowoleni, że po świętach będą musieli uszczuplić portfele, a wiadomo grzywna i koszty sądowe trochę wynoszą. Także radzę się zastanowić czy nadal macie ochotę obrażać :)

      Usuń
    5. Ogarnij sie bo to troche smieszne magdo......

      Usuń
    6. Oo, nawet ja tu jestem xdddd Ciekawe kto to pisze xd

      Usuń
  11. Skoro uzaleznieni to totalne dno to wy jesteście kurwy z pod dna... bo wasz blog jest przecież mniej popularny nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakość > popularność

      Usuń
    2. Być może :) Zauważ jednak, że nasz blog nie ma nawet tygodnia, a Uzależnieni.. cóż, chyba już dużo więcej niż 2 lata?.

      Lolins ♡

      Usuń
    3. czyli dla ciebie kazdy blog ktory ma powyzej 2 lata i nie zaduzo odwiedzin to totalne dno?

      Usuń
    4. jezeli jest takiej jakosci jak uzaleznieni to podpisuje sie pod opinia lolins

      Usuń
  12. Widzę, że Anoni już się uspokoili? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ty jesteś totalnym dnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Why? Uzależnieni mają już wiele lat, a czytelników prawie w ogóle ;/ Nie oszukujmy się po nawet nie 10 komentarzy, a kiedyś po 30. Serio myślisz, że uzależnieni nadal są "najlepszym" blogiem o stardollowych nowościach? Ja bym bardzo w to wątpiła, nie łudź się.

      Usuń
  14. Choinki mi się nie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  15. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JPRDL Jaki blog xdddd Redaktorki same piszą komentarze z anonima, bo przecież to widać, i nabijąją sobie statystyk i popularności.

    Pozdrawiam inteligentne ( musze napisać w nawiasie, bo byście się nie domyśliły - TO IRONIA ) twórczynie tego bloga :3
    Nie muszę tego pisać nawet z anonima xdddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, 10 osób online wczoraj również wzięło się znikąd.
      Pozdrawiam tą inteligentną i życzę powodzenia, przyda ci się.

      Usuń
    2. No właśnie, byli tu ci, którzy pisali normalne komentarze, i wy :3 Jakoś nie uważam że wiele osób wzięło sobie wasz spam na sd o blogu do serca, i od razu zajrzeli na bloga. Nikt chyba z cywilizowanych ludzi nie pisał by komentarzy z anonima, a wy nie musiałyście tego nawet włączać. ANONIMOWY WEEKEND wow świetny pomysł żeby włączyć komentarze z Anonima. Chciałyście po prostu nabić sobie statystyk. Każdy rozpozna styl pisma..
      I wcale nie jesteście takie inteligentne jak wam się wydaje :3 W ogóle nawet nie chcecie się ujawnić, a dlaczego? Boicie sie hejtów, i kryjecie się pod anonimkami, tak samo jak w komentarzach?

      Pozdrawiam ;*****

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Nie wydaje mi się, aby to Lolins i Jamie pisali z anonimków. Czy napisaliby tak o sobie: "te kurwy pisza tera zeby je wyzywac jak juz ale nie sie bie nawzajem a dalje pisza zebysmy sie wyzywali do woli... co to za kurwy..."? No raczej nie. Ja też mam anonimowy komentarz pod moją wypowiedzią wyżej (żebym spierdalał) i nie sądzę, by autorzy tego bloga celowo mieli wyzywać ludzi.

      Usuń
    5. To dlaczego właścicielki tego bloga nie mogą zablokować możliwość dodawania komentarzy z anonima? Żałosne.

      Usuń
    6. Może dlatego, że celowo daliśmy Wam możliwość anonimowego komentowania? Wypominacie nam, że jesteśmy anonimowi, więc proszę, teraz Wy też możecie! Jednak tylko przez weekendy, bo jest z tym zbyt dużo zamieszania.. a opinie są nieuzasadnione i nic nie warte. W sumie to Wy nawet nie piszecie anonimowo opinii, tylko i wyłącznie wyzwiska.

      Nie wiem, oczekiwałam po tym blogu, że my będziemy przedstawiać swoje zdanie, a Wy wasze. Będziemy się zgadzać, lub nie. Nie chciałam by to wyglądało tak jak teraz..

      +Jak pewnie zauważyliście usuwam niektóre komentarze (np. jesteś gruba itp.). Gdybym sama je pisała to po cholerę miała bym się ich pozbywać?

      Lolins ♡

      Usuń
    7. Nie tłumacz się, tylko usuwaj wszystkie obraźliwe komentarze napisane przez anonimów.

      Usuń
    8. UWAGA! Komentarz powyżej napisal nasz piotruś bo się wkurwil że go od gejów wyzywali wszyscy i teraz się boi że duzo osób to przeczyta. Bo przecież kto z anonima chciałby by wyzwiska pod obcym adresem zostały usunięte? Widać że to piotrusiek

      Usuń
    9. UWAGA! Komentarz powyżej napisal tez nasz piotruś

      Usuń
    10. Piotruś się teraz boi... oj wy nie dobzi... przeprosmy go i kupmy mu rower, niech se popedaluje

      Usuń
    11. UWAGA! Komentarz powyżej napisal tez nasz piotruś

      Usuń
    12. Do Twojej wiadomości Anonimie nie usuwam żadnych komentarzy dotyczących mojej czy Jamie'go osoby :) Tylko te bezsensowne skierowane do komentatorów.

      Usuń
    13. UWAGA! Komentarz powyżej napisal tez nasz piotruś

      Usuń
  16. Jesteście wszyscy popierdoleni

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamy poniedziałek a to nie weekend a ja se z anonima pisze. Widać niepunktualne są.

    OdpowiedzUsuń

Followers