wtorek, 24 grudnia 2013

✧ Wspaniała Lana Del Rey? ✧

Na pierwszy rzut idzie nagłówek osoby wzbudzającej wiele, przeróżnych emocji. 
Chyba każdy pamięta jej przełomowe wejście w świat grafiki, które jednak okazało się nie do końca jej zasługą? Nieładnie, oj nieładnie. Jeśli jednak pamięć Was zawodzi, to odsyłamy tutaj.

wspaniała lana? czyżby?

Słyszał ktoś może by Lana Del Rey ostatnio przytyła lub przeprowadzała jakieś znacznie zniekształcające jej twarz operacje plastyczne? Bo my nie, jednak patrząc na nagłówek Migo odnosimy wrażenie jakby stworzyła ona nową, niekoniecznie lepszą wersję Elizabeth Grant. Panno K.A.T.I.E., czyżby zżerała panienkę zazdrość do tego stopnia, że postanowiła pani przelać złość na nagłówek rujnując urodę Lany?



♡ Jamie: Pierwsze co widzę to barki, nie umiem ich znieść. Widzę tu wiele nieudoskonaleń które bardzo rażą. Na pierwszy rzut oka, pomniejszona wersja tego nagłówka była naprawdę fajna, po dokładniejszym obejrzeniu - nie za bardzo. Wielkim plusem dla mnie są paznokcie, ponieważ Migo się do nich przyłożyła, a na dzień dzisiejszy w niektórych nagłówkach są niedopracowane albo ich brakuje. Spodnie, ogólne ułożenie przedmiotów na nagłówku, dobór czcionek i tło sprawia miłe wrażenie. Niestety górna część nagłówka definitywnie stwierdzając jest odrażająca. Zniekształcone usta, diabelskie spojrzenie, nierówne brwi, zbyt podkreślony nos i słabe wykonanie włosów to dla mnie wystarczająco dużo, by tak stwierdzić. Reasumując nagłówek oceniam na 2/10 

♡ Lolins: Nagłówek niestety nie wywołuje u mnie zbyt pozytywnych emocji. Pierwsze, co rzuca mi się w oczy to barki - wydają mi się zbyt szerokie.. a może to głowa jest za mała? Nie mam pojęcia, w każdym bądź razie na pewno coś jest nie tak. Drugą rzeczą, która nie daje mi spokoju są usta, a konkretniej to ich kształt. Są całkowicie zniekształcone! No i kolejna kwestia - dłonie. Prezentują się trochę grubawo i niezgrabnie, prawda? Ale to akurat nie jest do końca wina autorki nagłówka, bo Lana niestety w rzeczywistości zbyt pięknych dłoni także nie posiada. Włosy, jak sama graficzka zaznaczyła zostały zrobione w 5-10 minut i również do mnie nie przemawiają. Moim zdaniem Migo stać na dużo więcej i zwyczajnie się nie postarała. Może stwierdziła, że ma już na tyle dobrą opinię wśród grafików, że już nie musi się wysilać? Czy słusznie? Raczej nie :) Twarz to porażka (aż strach patrzeć na te usta i uczy!), ma mało wspólnego z oryginałem. Duży plus za cieniowanie spodni i niestety za nic więcej. Moja ocena to 4/10

Średnia ocena nagłówka to
3/10

Buziaki, Lolins & Jamie ♡

14 komentarzy:

  1. Dość ostro, nie powiem. Aż się boję co o mnie powiecie haha. Co do pracu Migo, aż tak tragicznie nie było. Prawda twarz koszmarnie jej nie wyszła, ale uważam, że reszta jest dobrze wykonana, może nie na "poziom" Migonetty, ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej nie zauważyłam tych barków, jednak po przeczytaniu, wydają mi się za szerokie. Karolina Szostak, normalnie. Ostro jej pojechaliście, ale brakowało mi pikanterii w słodkim świecie Stardoll. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co się dziwić, taki sweter :P

      Usuń
  3. Skoro Katie dostaje nawet 2/10 to co będą dostawać inne osoby o.O Jakbym tu był to pewnie skala minusowa dla mnie :D Trochę ostro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zgadzam się całkowicie XD

      Usuń
    2. Nawet nie wiedziałam, że tworzysz grafikę, ups. Sam nadziałeś się w takim razie na nasze ostrze. Od dziś Cię obserwujemy :) Nikt nie powiedział, że zawsze będzie miło. Nie mamy zamiaru bawić się w słodzenie innym. Piszemy to, co myślimy.

      Lolins ♡

      Usuń
    3. + Napisałeś ''skoro Katie dostaje NAWET 2/10''. A to Migo jest jakaś wyjątkowa? Mamy dawać jej 10/10 tylko dlatego, że to Migonetta? Oceniamy grafikę, nie autora :)

      Usuń
    4. Jak dla mnie jeśli ktoś jest sławny na stardollu z ronienia grafik to powiniem starać się jeszcze bardziej, by podbić nasze serca. ;)

      Usuń
    5. Nie chodzi o to, że to Migonetta. Tylko, że ta grafika nie należy do najgorszych. Jedna z was oceniła tą grafikę na 2, a bardzo słaba praca dostałaby 1 i byłoby to prawie zrównanie tych grafik, choć widać, że grafika Migonetty jest jednak z wyższej półki niż te słabe. Poza tym nie potrzebne jest wywlekanie starych spraw, gdy oceniacie grafikę, a nie autora.

      Usuń
    6. *jedno z nas. Jamie jest innej płci niż ja :)

      Cóż, powiem tak: To jest TWOJE zdanie. Uważasz, że grafika nie należy do najgorszych, szanujemy to, masz pełne prawo tak sądzić. Jamie'mu jednak nie przypadła do gustu i dał 2/10. I jeszcze coś.. źle myślisz. Bardzo słabych prac początkujących grafików nawet nie mamy zamiaru tu oceniać, bo to byłaby strata czasu.
      Opisywałeś kiedyś rzeźbę lub jakieś inne dzieło do szkoły? No właśnie, zawsze trzeba zawrzeć jakieś informacje o autorze ;)

      Lolins ♡

      Usuń
    7. Tak, to moje zdanie. A jeśli chodzi o info o autorze to jest to po prostu przypomnienie starej sprawy. Rozumiem, że pikanteria i te sprawy, ale mogliście chociaż coś dodać, a nie pisać tylko o złym.

      Usuń
  4. No nieźle ;) Ale sama zauważyłam, że ostatnio jakoś twarze Migo nie wychodzą. Aż się boję co powiecie o mnie ;c Smuteczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, ostatnia praca na sima którą wykonała KATIE. Migo była masakrycznie zdziwiona, że nie dostała się do ankiety, ale jak dla mnie to właśnie przez twarz, że się tak wyrażę plastic is fantastic ;)

    OdpowiedzUsuń

Followers